campus d'Alcoi

Obertura del Curs Acadèmic 23/24

10 de octubre a las 13 h en el Salón de Grados ‘Roberto García Payá’ del edificio Carbonell.

[ 02/10/2023 ]

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) obri el curs acadèmic dimarts que ve 10 d'octubre a les 13 h en el Saló de Graus ‘Roberto García Payá’, situat en la 4a planta de l'edifici Carbonell.

En la taula presidencial intervindran el rector de la UPV, José E. Capilla; l'alcalde d'Alcoi, Antonio Francés; la secretaria autonòmica d’Universitats, Esther Gómez; i el director del Campus d'Alcoi, Pau Bernabeu. L'acte començarà amb la lectura de la Memòria del Curs 22/23 de la mà del secretari de l’EPSA, Vicente Díez.

Conferència inaugural

En aquesta ocasió, l'emprenedor d'èxit, Iñaki Berenguer, impartirà la conferència inaugural "Intel·ligència Artificial: el Poder de la Tecnologia per a viure més i millor". Iñaki Berenguer és Enginyer en Telecomunicacions per la UPV, Màster per mIT, i doctorat per la Universitat de Cambridge. A més, és emprenedor IDEAS UPV i alumni de la UPV.

Berenguer, natural de Muro de Alcoy, és un científic reconvertit en emprenedor tecnològic. Ha sigut fundador i CEO de diverses empreses tecnològiques d'èxit a Nova York com CoverWallet, a més de Contactive o Pixable. Actualment impulsa el fons LifeX Ventures, fons d'inversió de més de cent milions d'euros per a invertir en empreses tecnològiques dels EUA i d'Europa centrades en la prolongació tant la vida de les persones (sector biosalut) com la del planeta (sector climàtic). Postulen que l'arribada i aplicació de la IA a la ciència significa una innovació més ràpida i una adopció més ràpida de tecnologies que prolonguen la vida per al clima, el transport, els aliments, l'energia, l'ADN, el desenvolupament de fàrmacs, la medicina personalitzada, etc.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Rànquing de Xangai Rànquing de Xangai
La UPV és la millor politècnica d'Espanya en el seu rànquing general.
Alcoi Tech 2023 AI & Optimization Int. Workshop Alcoi Tech 2023 AI & Optimization Int. Workshop
Celebrats els dos dies de congrés al Campus d'Alcoi de la UPV.
XI ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora Emprenedors XI ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora Emprenedors
Presenta la teua idea fins el 16 de febrer de 2024.
Universitat Sènior Campus d'Alcoi Universitat Sènior Campus d'Alcoi
Consulta la informació dels cursos de la Universitat Sènior per al curs 2023/2024.
Blue Banana Blue Banana
30 de novembre a les 12.30 h a la Sala de Graus de Carbonell.
Convocatòria Erasmus 2024-2025 Convocatòria Erasmus 2024-2025
El termini de registre de sol·licituds finalitza el 30 de novembre de 2023.
Premi al millor TFG del Grau en Enginyeria Informàtica Premi al millor TFG del Grau en Enginyeria Informàtica
Convocat per la Càtedra Multiscan.