Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis del VII Concurs de Programació **AppInventor modalitat “A”

Els 165 alumnes participants representen a 14 centres educatius i han presentat 78 projectes.

[ 22/01/2018 ]
Concurs Appinventor 2018

Divendres passat, va tenir lloc en el Saló de Graus Roberto García Payá d'aquest Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), la presentació de projectes i el posterior lliurament dels premis corresponents a la 7a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat A, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

Aquesta 7a edició en la seua modalitat “A”, ha comptat amb la participació de 165 alumnes de 3r i 4t d'ESO i de cicles formatius de grau mitjà, pertanyents a la família professional d'informàtica i comunicacions, tutelats per 14 professors, pertanyents a 14 centres educatius de, Alcoi, Cocentaina, Muro, Banyeres, Ibi, Ontinyent, Alzira, Sant Vicent, Alacant i Bogotà presentat un total de 78 projectes, rècord de participació i de projectes des que es va iniciar el concurs, aconseguint, segons l'organització, un alt grau de qualitat.

Els premis van ser lliurats per Begoña Cantó, Cap d'Estudis del Campus d'Alcoi de la UPV, Rubén Pérez, Director Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica de l'EPSA, Amparo Aura en representació de Diagram Software i Magui Candela representant a l'Ajuntament d'Alcoi.

Els premiats:

Primer premi:
  • Títol: “Custom-Ticket”.
  • IES: San Vicente.

Segon premi:
  • Títol: “Medicontrol”.
  • Xúquer Centre Educatiu.

Tercer premi: (Amb la mateixa puntuació)
  • Títol: “ChangeTheEnviroment” i ““Multiusos””.
  • Centres: IES Professor Manuel Broseta i Col.legi Sant Roc.

Quart premi: (Amb la mateixa puntuació)
  • Títol: “Fresa Control App”, “Bullying Test” i “iAlzheimer”.
  • Centres: Instituto Técnico Central, Col.legi Sant Roc i Xúquer Centre Educatiu.

Millor APP per col·legis: (Menció especial)
  • Col·legi La Milagrosa: “kit_Profes
  • Col·legi San Juan y San Pablo: “Mario Mobile
  • Col·legi Salesianos San Vicente Ferrer: “Blindary
  • Col·legi Salesianos Juan XXIII: “Memorama y Estudia FP
  • Centre de FP Acadèmia COTS: “FOOD MAX
  • IES Serra Mariola: “OcaSport
  • IES Cotes Baixes: “My Closet
  • Col·legi José Arnauda: “Recetas Alcoyanas” i “A2 Viajes
  • IES Pare Arques: “Mirlim's Trivial

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.