Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis del VII Concurs de Programació AppInventor modalitat “A”

Els 165 alumnes participants representen a 14 centres educatius i han presentat 78 projectes.

[ 22/01/2018 ]
Concurs Appinventor 2018

Divendres passat, va tenir lloc en el Saló de Graus Roberto García Payá d'aquest Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), la presentació de projectes i el posterior lliurament dels premis corresponents a la 7a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat A, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

Aquesta 7a edició en la seua modalitat “A”, ha comptat amb la participació de 165 alumnes de 3r i 4t d'ESO i de cicles formatius de grau mitjà, pertanyents a la família professional d'informàtica i comunicacions, tutelats per 14 professors, pertanyents a 14 centres educatius de, Alcoi, Cocentaina, Muro, Banyeres, Ibi, Ontinyent, Alzira, Sant Vicent, Alacant i Bogotà presentat un total de 78 projectes, rècord de participació i de projectes des que es va iniciar el concurs, aconseguint, segons l'organització, un alt grau de qualitat.

Els premis van ser lliurats per Begoña Cantó, Cap d'Estudis del Campus d'Alcoi de la UPV, Rubén Pérez, Director Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica de l'EPSA, Amparo Aura en representació de Diagram Software i Magui Candela representant a l'Ajuntament d'Alcoi.

Els premiats:

Primer premi:
  • Títol: “Custom-Ticket”.
  • IES: San Vicente.

Segon premi:
  • Títol: “Medicontrol”.
  • Xúquer Centre Educatiu.

Tercer premi: (Amb la mateixa puntuació)
  • Títol: “ChangeTheEnviroment” i ““Multiusos””.
  • Centres: IES Professor Manuel Broseta i Col.legi Sant Roc.

Quart premi: (Amb la mateixa puntuació)
  • Títol: “Fresa Control App”, “Bullying Test” i “iAlzheimer”.
  • Centres: Instituto Técnico Central, Col.legi Sant Roc i Xúquer Centre Educatiu.

Millor APP per col·legis: (Menció especial)
  • Col·legi La Milagrosa: “kit_Profes
  • Col·legi San Juan y San Pablo: “Mario Mobile
  • Col·legi Salesianos San Vicente Ferrer: “Blindary
  • Col·legi Salesianos Juan XXIII: “Memorama y Estudia FP
  • Centre de FP Acadèmia COTS: “FOOD MAX
  • IES Serra Mariola: “OcaSport
  • IES Cotes Baixes: “My Closet
  • Col·legi José Arnauda: “Recetas Alcoyanas” i “A2 Viajes
  • IES Pare Arques: “Mirlim's Trivial

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.