Campus d'Alcoi de la UPV

Inici UPV Alcoi :: Perfils :: Estudiant :: Ofertes i descomptes

Ofertes i descomptes

A continuació, es presenta una llista amb les empreses, les institucions i els comerços que ofereixen descomptes i ofertes als membres de la Universitat Politecnica de Valencia, és a dir, alumnes, personal docent i investigador (PDI), personal d'administració i serveis (PAS), i Alumni UPV (excepte Apple).

Per a gaudir d'aquestes Ofertes i descomptes és necessari pertanyer a la comunitat universitaria. Si vols coneixer aquests descomptes, has d'identificar-te a través de la intranet de la UPV. Periòdicament s'incorporen noves ofertes.

Área de CulturaÁrea de Cultura

Oferta cultural i descomptes de museus, cinemes i teatres d'Alcoi.

Ciudad de las Artes y las CienciasCiudad de las Artes y las Ciencias

15% de descompte en l'entrada d'adult.

Talleres VialvaTalleres Vialva

Taller de Xapa i Pintura. 15% de descompte en els treballs de pintura.

MAPFREMAPFRE

Segur de salut MAPFRE per a joves

CaixabankCaixabank

Nou Compte Estrella. Porta la teua nòmina i porta't un televisor, una tablet o un smartwatch. I a més, no pagues comissions.

CaixabankCaixabank

Nou Compte Family. Domicilia la teua nòmina i porta't un televisor. I a més, no pagues comissions.

Per a accedir al contingut de qualsevol element de la llista punxar en l'element.