Campus d'Alcoi de la UPV

Inici UPV Alcoi :: Perfils :: Alumni

Xarxa Entorn

La Xarxa Entorn del Campus d'Alcoi de la Universitat PolitŔcnica de ValŔncia, sorgeix amb la vocaciˇ d'aprofundir en les relacions de la Universitat amb les empreses del seu entorn socioecon˛mic, amb les quals ja s'estÓ colĚlaborant actualment. No obstant aš˛, es pretÚn que servisca de pont per a iniciar una etapa de colĚlaboraciˇ amb aquelles empreses i institucions amb les quals actualment la cooperaciˇ no existeix encara o estÓ limitada, per˛ que es considera imprescindible per la seua rellevÓncia tecnol˛gica o econ˛mica.

La Universitat PolitŔcnica de ValŔncia ha adoptat el m˛dul de 'universidad emprenedora' que ha aparegut en els pa´sos capdavanters en tecnologia. Caracteritzant-se per transformar coneixements en activitats econ˛miques que impulsen l'entorn socioecon˛mic, en crear un vincle entre la universitat i la innovaciˇ.

La forma adoptada Ús el treball en Xarxa que reuneix algunes de les caracterÝstiques essencials de les relacions entre els agents que intervenen en els processos d'innovaciˇ, ja que aquests es basen en formes d'intercanvi i aprenentatge entre diferents actors. Les xarxes coopetitivas (cooperaciˇ unida a competitivitat) a travÚs del coneixement estan adquirint cada vegada mÚs importÓncia:

• En primer lloc, per la situaciˇ de globalitzaciˇ que ha intensificat la formaciˇ de xarxes locals i/o regionals.
  • I en segon lloc, pels canvis que s'estan generant en les formes de producciˇ de coneixement, on la ciŔncia i la tecnologia ja no sˇn concebuts com a processos separats, sinˇ que es complementen en la prÓctica.

LLISTES DE CORREU XARXA ENTORN. íí APUNTA'T !!

Serveis Xarxa Entorn:

Pistes de pÓdel de la zona esportiva
Biblioteca del Campus
Paelles universitÓries