Campus d'Alcoi de la UPV

Inici UPV Alcoi :: Perfils :: Estudiant

Xarxa Entorn

La Xarxa Entorn del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, sorgeix amb la vocació d'aprofundir en les relacions de la Universitat amb les empreses del seu entorn socioeconòmic, amb les quals ja s'està col·laborant actualment. No obstant açò, es pretén que servisca de pont per a iniciar una etapa de col·laboració amb aquelles empreses i institucions amb les quals actualment la cooperació no existeix encara o està limitada, però que es considera imprescindible per la seua rellevància tecnològica o econòmica.

La Universitat Politècnica de València ha adoptat el mòdul de 'universidad emprenedora' que ha aparegut en els països capdavanters en tecnologia. Caracteritzant-se per transformar coneixements en activitats econòmiques que impulsen l'entorn socioeconòmic, en crear un vincle entre la universitat i la innovació.

La forma adoptada és el treball en Xarxa que reuneix algunes de les característiques essencials de les relacions entre els agents que intervenen en els processos d'innovació, ja que aquests es basen en formes d'intercanvi i aprenentatge entre diferents actors. Les xarxes coopetitivas (cooperació unida a competitivitat) a través del coneixement estan adquirint cada vegada més importància:

• En primer lloc, per la situació de globalització que ha intensificat la formació de xarxes locals i/o regionals.
  • I en segon lloc, pels canvis que s'estan generant en les formes de producció de coneixement, on la ciència i la tecnologia ja no són concebuts com a processos separats, sinó que es complementen en la pràctica.

LLISTES DE CORREU XARXA ENTORN. ¡¡ APUNTA'T !!

Serveis Xarxa Entorn:

Acte de Graduació 2015
Adoració dels Reis Mags durant la cavalcada
Santuari de la Font Roja
Terrassa de la cafeteria del Campus