Campus d'Alcoi de la UPV

Inici UPV Alcoi :: El Campus

Formación Profesional para el Empleo

El Campus d'Alcoi de la UPV està inscrit en el Registre de Centres i Entitats de Formació Professional per a l'Ocupació en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.

La Formació Professional per a l'Ocupació són accions formatives gratuïtes destinades, prioritàriament, a persones aturades en edat laboral, que complisquen el perfil indicat en el programa formatiu i estiguen inscrites en les Oficines del SERVEF.

Aquests cursos estan dissenyats per a millorar la seua qualificació professional fent d'aquesta forma, més efectiva la seua empleabilitat.

Des de l'any 2006 que es van homologar els primers cursos de Formació Ocupacional, ara denominats Formació professional per a l'ocupació, la Universitat Politècnica de València, en el seu Campus d'Alcoi, disposa de 41 cursos acreditats les especialitats formatives dels quals abasten els camps del Disseny, Informàtica, Mecànica, Electrònica, Electricitat, Telemàtica, Administració i direcció d'empreses, Formació i Idiomes.

Programació curs 2016/2017

La programació d'aquests cursos és anual. En breu s'incorporarà l'oferta formativa per a l'any 2016-2017 en aquesta web.

Informació de contacte
  • Formació per a l'Ocupació. Maite Gallego. Tel. 96 652 84 06 – e-mail: mtegallo@upv.es

Jornada d´Acollida 2014
Acte d´inauguració de l´edifici d´Investigació i Esports