Contes a la plaça, narració oral per a adults

L’activitat tindrà lloc el proper 29 d’abril, a les 20 h, al Campus d’Alcoi.

[ 20/04/2021 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística i el Campus d’Alcoi organitzen l’espectacle "Contes a la plaça, narració oral per a adults”, a tres veus: Eva Andújar, Domingo Chinchilla i Sílvia Colomer.

L’acte tindrà lloc el 29 d’abril, a les 20 h, a la plaça de Ferrándiz i Carbonell del Campus d’Alcoi de la UPV.

Aquesta activitat s’inclou dins de la programació de les activitats d’El Vint-i-5, que es realitzen cada any al voltant de la data històrica del 25 d’Abril.

Descripció de l’activitat

"Contes a la plaça” és un espectacle de narració oral per a adults, amb la participació de tres narradors orals, Eva Andújar, Domingo Chinchilla i Sílvia Colomer , amb una experiència important com a contacontes per a tots els públics. Concebut com un espectacle a tres veus, “Contes a la plaça” ofereix narracions amb un to lúdic i divertit.

Inscripció

La inscripció es podrà realitzar fins al 27 d’abril, pel següent formulari. Les places són limitades. Tindran preferència els membres de la UPV.

Es confirmarà la inscripció per correu electrònic.

Organitzen el Campus d’Alcoi i Servei de Promoció i Normalització Lingüística. Col·laboren l'Ajuntament d’Alcoi i Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià.

Parque Científico de las Comarcas Centrales Parque Científico de las Comarcas Centrales
El Campus de Alcoy de la UPV lo pondrá en marcha este mismo curso.
Programa POLISABIO Programa POLISABIO
Concedidos proyectos a los investigadores Ángel Juan, Elena Pérez y Lucía Capablanca.
IA aplicada al ciclo de vida de máquinas industriales IA aplicada al ciclo de vida de máquinas industriales
Investigadores del CIGIP se integran en el consorcio AIDEAS.
Maleta de la Innovación 4.0 Maleta de la Innovación 4.0
Presentada a los estudiantes del IES Serra Mariola de Muro.
Universidad Sénior Campus de Alcoy Universidad Sénior Campus de Alcoy
Consulta la información de los cursos de la Universitat Sènior para el curso 2022/2023.
Jornadas puertas abiertas UPV 2023 Jornadas puertas abiertas UPV 2023
Abierta la inscripción de los centros.
X ideaT UPV Campus de Alcoy - Ágora Emprendedores X ideaT UPV Campus de Alcoy - Ágora Emprendedores
Presenta tu idea hasta el 17 de febrero de 2023.